دومین نشست تخصصی اقدام پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

دومین نشست تخصصی اقدام پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور مربیان و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همدان، دومین نشست اقدام پژوهی مربیان و کارشناسان کانون استان به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش این اداره کل و در راستای تقویت فعالیت های پژوهشی در مراکز برگزار شده است.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان  در این نشست بر  اهمیت اقدام پژوهی در کانون، تاکید کرد و گفت: پژوهش یک مهارت است و نگاه به پژوهش و مهارت افزایی در کارکنان  می تواند تاثیر خوبی در فعالیت‌های مراکز داشته باشد.

مریم مظفری صداقت کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان نیز با بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این نشست به ارائه مراحل اقدام پژوهی در مراکز فرهنگی و هنری پرداخت و افزود: مراحل اقدام پژوهی در کانون می تواند به افزایش توانایی مربیان در حوزه فعالیت‌ها و تغییر و بهبود وضعیت مراکز کمک کند.

در ادامه سمیه قادری مربی فرهنگی مرکز مریانج و مهتاب صفری مربی مسوول مرکز صالح آباد طرح‌های اقدام پژوهی خود را برای حاضرین ارائه دادند و در پایان از کلیه شرکت کنندگان در ارائه طرح های پژوهشی بصورت استانی تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است این نشست تخصصی با حضور 25 نفر از مربیان ، مربیان مسوول و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات مرکز یک همدان در 28 آذر ماه برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =