کد خبر: 281120
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
بازدید 430
زبان‌آموزان نوجوان یزدی، جشن فارغ‌التحصیلی گرفتند

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان نوجواان کانون زبان ایران شعبه یزد درآستانه‌ی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، این جشن با حضور سید محمد حسین مهدوی حراست کانون، رضا خادم آستانه مدیر کانون زبان یزد، جمعی از مدرسین، خانواده‌ها و زبان‌آموزان نوجوان، در سالن پژوهشگاه آیت‌الله خاتمی برگزار  شد و زبان‌آموزان یزدی با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

رضا خادم آستانه مدیرکانون زبان یزد خطاب به زبان‌آموزان حاضردرمراسم گفت: فارغ‌التحصیلی پایان راه نیست بلکه شروع راه جدید است. پایان یک مرحله وشروع یک مرحله‌ی دیگری است و امید واریم به ثمر نشستن تلاش شما عزیزان را در راه زبان‌آموزی شاهد باشیم و برای جامعه نیز فردی مفید و موثر باشید

وی در خصوص کانون زبان عنوان کرد: کانون زبان در امور آموزش و مسائل اجرایی به طور ویژه فعالیت می‌کند و یک رسالت خطیری را برعهده دارد که آن را باید به صورت جدی پیگیری کند و در راستای مسائل آموزشی تحت نظارت و رصد کارشناسان است و نیز در بحث کتاب‌های آموزشی نیز به محتوای فرهنگی کتاب‌ها، چه کتاب‌هایی که کانون به چاپ رسانده و چه کتاب‌هایی که مورد تایید و به نحوی در اختیار کانون زبان است توجه خاص داشته و دارد و از این بابت خانواده‌ها و زبان‌آموزان زبان، با خیالی آسوده، در این راه تلاش کنند و بدانند زبان‌های خارجی به ویژه انگلیسی، برای آینده‌ی آن‌ها مفید می‌باشد.

خادم در ادامه افزود: فارغ‌التحصیلانی که در ادامه‌ی راه زبان‌آموزی در بخش بزرگسال مشغول می‌شوند می‌توانند در بخش عربی نیز شرکت کنند که درکنکور و شرایط ادامه‌ی تحصیل آن‌ها، مفید فایده خواهد بود.

وی درباره‌ی کانون زبان اظهار داشت: خیلی‌ها نمی‌دانند کانون زبان کجاست یا می‌دانند و نمی‌توانند در کانون زبان به دلایلی شرکت کنند لذا روی سخن با نوجوانانی است که جشن فارغ‌التحصیلی گرفته‌اند این است که قدر پدر و مادر خود بدانند که این شرایط خوب و ایده‌آل را برای حضورتان در کانون زبان و آموختن زبان خارجی فراهم نموده‌اند.

رضا خادم با اشاره به جذب مدرس گفت: کانون در جذب مدرس بسیار دقیق و حساس است و یزد از مدرسان خوبی برخوردار است و کانون زبان، خود را مدیون مدرسان عزیز و پرتلاش می‌داند.

مدیر کانون زبان یزد در پایان ضمن تشکر از همکاران و دست‌اندرکاران برپایی جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان نوجوان، از زنده یاد محمد غفوری مدیر فقید کانون زبان یزد که در ساخت و راه‌اندازی کانون نقش به سزایی داشت، یاد کرد و برای روح آن عزیز بزرگوار طلب شادی و مغفرت نمود.

قرائت قرآن توسط محمدمبین رضایی و بیان ترجمه‌ی انگلیسی توسط امیر حسین عظیمی‌وزیری، تکنوازی گیتاربه همراه خوانندگی مهزیار امینی، قرائت دکلمه‌ی انگلیسی توسط فاطمه انصاری و اجرای مسابقه، پخش کلیپ، تجلیل از زبان‌آموزان و نیز اجرای شاد و مفرح توسط هنرمند یزدی صالح سلامت معروف به تپل خاص از برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =