اعضای کانون گلستان با گذر از «کوچه رندان» و «اختر» در جایگاه اول کشور خوش درخشیدند

با درخشش اعضای کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، باشگاه کتاب‌خوانی «کوچه رندان» و «اختر» از شهرستان کلاله به عنوان برگزیده‌ی اول کشوری این دوره از رقابت‌ها تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۴ اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد، باشگاه‌های«کوچه رندان» و «اختر» از میان ۲۱ باشگاه کتاب‌خوانی برتر کشور به تسهیل‌گری زینب سنچولی مربی‌مسوول مرکز فرهنگی‌هنری کانون کلاله به عنوان برگزیده‌ی اول این دوره‌ از رقابت‌ها معرفی و تجلیل شدند.

هم‌چنین اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس با حضوری فعال در باشگاه کتاب‌خوانی«با هم بخوانیم» به تسهیل‌گری سمیه محمدی مربی‌مسوول مرکز به عنوان شایسته تقدیر بخش استمرار معرفی شدند.

گفتنی است در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که به‌منظور معرفی بهترین‌های جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کشور در چهار بخش «باشگاه برگزیده» ، « استمرار»، «نامه به نویسنده» و «بهترین فیلم موبایلی»  برگزار شد، تعداد ۱۵هزار باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با ۲۰۰هزار عضو از ۱هزار و ۷۴۶ شهر و روستای سراسر کشور مشارکت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =