کد خبر: 305841
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
به مناسبت ایام دهه کرامت جلسه  شعرخوانی «شوق حضور» برگزار شد

محفل شعرخوانی «شوق حضور» به‌مناسبت فرارسیدن ایام دهه کرامت در روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، با ارتباط زنده از حرم مطهر رضوی و همراهی شاعران نوجوان کانون سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در این ویژه برنامه که در فضای مجازی قابل مشاهده بود شاعران استان و اعضای انجمن ادبی آفتاب مشهد در صحن مطهر در جوار حرم رضوی به خوانش سروده‌های رضوی خود پرداختند و شاعران میهمان و نوجوانان عضو انجمن‌های ادبی سایر استان‌ها با حضور در بستر مجازی ایجاد شده به صورت زنده شعرهای خود را به محضر امام رضا(ع) تقدیم کردند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون به صورت زنده از صحن حرم مطهر رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: آسمان و زمین مشهد این روزها نور باران است و مشهدی‌ها خرسند و خوشحال از این ایام به رسم ادب و به رسم میزبانی دعاگوی هموطنان عزیزمان هستند.  

زره ساز گفت : امروز دنیای اسلام مدیون فرهنگ رضوی و قرآنی است امام هشتم منبع  ومرکز کرامت، علم در عالم  هستی  است

 مدیرکل کانون استان در ادامه با اشاره به اینکه در زمان امام رضا (ع) دشمنان تلاش کردند تا نور رضوی را خاموش کنند که با عنایت خداوند متعال این امر میسر نشد، گفت: امروز جای جای حرم امام هشتم به محلی امن برای  نیازمندان تبدیل شده است.

در ادامه وحید کیانی مدیرکل کانون خوزستان نیز در این برنامه شرکت نمود و ضمن عرض ارادت به علی بن موسی الرضا شعری قرائت کرد

شایان ذکر است در این ویژه برنامه اعضاء نوجوان شاعر مراکز از استان‌های فارس، کرمانشاه، یزد، سمنان، اصفهان  و همچنین  مریم اسلامی «شاعر و کارشناس آفرینش‌های ادبی کشور» مهدی مردانی، «شاعر و کارشناس آفرینش‌های ادبی استان قزوین» علیرضا حکمتی «شاعر و کارشناس روابط عمومی استان کرمانشاه» و محدثه حسینی «شاعر و همکار استان گلستان» در ارتباط زنده با حرم رضوی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =