کد خبر: 308746
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
بازدید 633
پیک امید کانون پرورش فکری به روستای حبشی رسید

هم‌زمان با ششمین روز از هفته ملی کودک، پیک امید کانون پرورش فکری به روستای حبشی از توابع اسدآباد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در ششمین روز هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد با همکاری بخشداری و میراث فرهنگی اقدام به اجرای ویژه برنامه «پیک امید» در یکی از روستاهای هدف گردشگری شهرستان اسدآباد کردند.
این برنامه به مناسبت هفته کودک و با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با هدف ایجاد شادی و امید در بین کودکان روستا برگزار شد.
در ابتدای مراسم فیروزبخت بخشدار  پیرسلمان، ضمن خیر مقدم به مدعوین هفته ملی کودک را به کودکان تبریک گفت و از زحمات و تلاش مربیان کانون به واسطه خلق لحظات شاد و مفرح و تقسیم عادلانه شادی با کودکان محروم و کم‌برخوردار سپاسگزاری کرد. هم‌چنین دهیار روستا توضیحاتی را درباره قدمت روستای هدف گردشگری حبشی بیان کرد.
در ادامه مربیان عروسک‌گردان هفته ملی کودک را با اجرای نمایش عروسکی به کودکان تبریک گفتند و مژگان هادی مربی مسئول مرکز اسدآباد قصه «ببین و نپرس» را قصه‌گویی کرد.
اجرای بازی‌های بومی محلی دیگر برنامه‌ای بود که با استقبال خوب کودکان مواجه شد و ‏سپس طرز تهیه و ساخت چند کاردستی به کودکان آموزش داده شد.
رامین عزیزی، یکی از کودکان خوش‌ذوق مدرسه، اقدام به قرائت بیانیه‌ی هفته ملی کودک کرد.
در  میان شور ونشاط کودکان، عروسک‌های سردیس با حضور خود بین کودکان و اجرای هنرمندانه خود، شادی و سرور آن‌ها را دوچندان کردند. 
در پایان بخشداری پیرسلمان، هدایایی را به تمام کودکان اهدا کرد.
لازم به ذکر است، این برنامه با حضور بخشدار، دهیار، نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان، میراث فرهنگی، شورای روستا و بیش از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه «سلمان فارسی»  روستای حبشی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =