استقبال از نوروز و جشن نیمه شعبان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ همدان

مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۳ همدان، هم‌زمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام عصر(عج) اقدام به برگزاری جشن باشکوهی کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه‌ی تلاقی عید ولادت باسعادت امام عصر(عج) و بهار طبیعت مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان اقدام به برگزاری جشن باشکوهی با عنوان «عیدانه» و با حضور اعضا و والدین آن‌ها کرد.
این مراسم با حضور بهناز ضرابی‌زاده مدیرکل کانون استان، مرتضی بهاروند رئیس شعب بانک مهر ایران و تعداد ۶۰ نفر از اعضا و خانوادها و با هدف گرامیداشت اعیاد پیش‌رو و اختتامیه‌ی کارگاه‌های فصل زمستان این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.
در ابتدا لیلا رسولی مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام مهدی(عج) گزارش مبسوطی از چگونگی تشکیل و برگزاری کارگاه‌های فصل زمستان ارائه کرد.
رسولی از خانواده‌ها خواست تا نسبت به ثبت‌نام دوره‌های فصل بهار کانون در نیمه دوم فروردین‌ماه اقدام کنند. ‏سپس سیده تارا حسنی عضو نوجوان مرکز و عضو کارگاه بازیگری به نوروزخوانی پرداخت.
‏در ادامه اعضای ارشد و هنرمند به اجرای موسیقی سنتی «ای ایران ای مرز پرگوهر» پرداختند.


پانیسا حاجی‌بابایی عضو دیگر این مرکز قصه‌ی بسیار زیبایی را برای حاضران اجرا کرد.
سرود، نمایش خلاق، معرفی کتاب، پخش کلیپ‌های شاد ‏از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.
‏در پایان به کلیه‌ی اعضای شرکت کننده در مراسم هدایایی به عنوان عیدی از طرف رئیس شعب بانک مهر ایران اهداء شد.
گفتنی است مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شماره ۳ همدان از جمله مراکز سطح استان است که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام به تشکیل کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شامل: بازیگری، نمایش خلاق، طراحی، خوشنویسی و سفالگری به شکل حضوری و مجازی در فصل زمستان کرد.‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =