نشست سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

سیدعلی حسینی سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، در دیداری صمیمانه با مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، با همراهی مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی و سعیده عزیزیان رئیس امور اداری این اداره‌کل، با مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص اهداف و برنامه‌های مشترک این دو نهاد آموزشی-فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست سیدعلی حسینی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری هرچه بیشتر بین دو دستگاه کانون و آموزش و پرورش، آمادگی و اشتیاق کانون را برای اجرای برنامه‌های مشترک اعلام کرد.

حسینی ضمن معرفی بیشتر فعالیت‌های کانون استان تهران از نظر کمی و کیفی، بر گسترده‌تر شدن فعالیت‌های حضوری و مجازی کانون به ویژه در سال جدید تأکید کرد و افزود: کانون استان تهران آمادگی این را دارد که با استفاده از امکانات فیزیکی و تجربه‌ و تخصص نیروی انسانی خود، سرفصل‌های مشترک فرهنگی، هنری، ادبی، آموزشی و علمی را بر اساس جامعه‌ی هدف با همراهی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران پیش ببرد.

سرپرست اداره‌کل کانون استان تهران، ضمن اشاره به اشتراک بالای کانون و آموزش و پرورش در زمینه‌ی جامعه‌ی مخاطبین، هم‌افزایی و تعامل در مهرواره‌ها و جشنواره‌های مشترک را امری میسر و اقدامی مثمرثمر قلمداد کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص عنوان کارگاه‌هایی که در مراکز کانون در حال برگزاری‌ست و نیز برخی مشکلات اداری از قبیل تأخیر در اعلام استعلام‌های گزینش همکاران کانون استان و موارد مشابه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

در ادامه مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با استقبال از موارد طرح شده، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در قالب برنامه‌های مشترک اعلام کرد.

بهرامی همچنین اذعان داشت که با مشورت همکاران و صاحب‌نظران اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌ها، در راستای سرعت بخشیدن به مسائل اداری همکاران کانونی تلاش لازم صورت پذیرفته و زمینه‌ی انجام بیشترین همکاری با کانون را فراهم آورده و فرصت پیش‌آمده را مغتنم خواهد شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =