کد خبر: 314079
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
بازدید 184
به مناسبت روز شوراها اجرا شد

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سرکان در دفتر شهردار این شهر حضور یافتند و به پاس زحمات شورای اسلامی شهر سرکان این روز را به ایشان تبریک گفتند.

فلاحی مربی مسئول سرکان در این خصوص توضیح داد: نشست و دیدار صمیمانه اعضا کانون با شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر همراه بود و شهردار و اعضای شورای شهر به نقش فرهنگ و هنر در یک جامعه سالم و بانشاط اشاره کردند.

همچنین حجتی شهردار سرکان از توجه اعضای کانون نسبت به گرامیداشت روز شوراهای اسلامی تشکر کرد. در ادامه اسکندری رییس شورای شهر سرکان ضمن تقدیر و تشکر از اعضا،گفت: فعالیت های فرهنگی جامعه انجام نمی گیرد مگر بتوانیم در پرورش و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان موفق عمل کنیم. بی شک کشف استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان و هدایت آنها می تواند در پیشبرد اهداف شهر و شهرسازی ما را یاری کند. وی افزود: شورای اسلامی شهر سرکان تا جاییکه بتواند در زمینه های فرهنگی و مسابقات فرهنگی و هنری همیار و همکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرکان خواهد بود. امیدواریم با کمک هم شهر سرکان در رشد فرهنگ و هنر سرآمد باشد.

لازم به ذکر است، در این دیدار صمیمانه شهردار و اعضای شورای شهر جنایت اسرائیل و حامیانش در خاک فلسطین را محکوم کردند و کودکان ونوجوانان را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تشویق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =