کد خبر: 315598
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
بازدید 370
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با مدیرکل کانون قزوین

با هدف هم‌افزایی در ارتقا سرانه مطالعه کتاب در مخاطبان و گسترش همکاری‌های فرهنگی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین  در تاریخ 22 خرداد 1401 در آستانه فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در دیدار با مدیرکل کانون قزوین درباره راه‌های گسترش همکاری‌های فرهنگی با وی به گفت و گو نشست.

فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین در دیدار با سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن برشماری فعالیت‌های جنبی این مجموعه در حوزه ترغیب به کتاب‌خوانی و فعالیت‌های فرهنگی، با توجه به تاثیرگذاری و اهمیت جامعه هدف کانون در زمینه اقدامات مشارکتی با مراکز فرهنگی و هنری کانون اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل کانون نیز با استقبال از توسعه همکاری با مجموعه کتابخانه‌های استان، شناسایی و بهره برداری از فرصت‌های هم افزایی را از سیاست‌های در پیش روی کانون استان دانست تا در این راستا شمار بیشتری از مخاطبان از ظرفیت و برنامه‌های هر دو مجموعه برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =