کد خبر: 316299
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
بازدید 307
ویژه برنامه‌های مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، هفته صرفه جویی در آب و هفته حجاب در مراکز فرهنگی و هنری محمدیه،اقبالیه و شریفیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین سه ویژه برنامه مناسبتی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری محمدیه شریفیه و اقبالیه کانون استان قزوین به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان ، هفته صرفه‌جویی در آب و هفته حجاب برای اعضای خود ویژه برنامه اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان ویژه برنامه«پدربزرگ قصه‌گو» اجرا شد. نمایش نماهنگ زندگینامه استاد مهدی آذر یزدی، نمایش پویانمایی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، مسابقه و قصه گویی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه هم به مناسبت هفته حجاب و عفاف، با حضور اعضای دختر فعالیت‌های بازی و سرگرمی با موضوع حجاب و مسابقه عکاسی (عروسک با حجاب من)را انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب یک نشست با موضوع"هر قطره صرفه جویی من در آب زمینی تشنه را سیراب خواهد کرد" برگزار شد.

گفت و گو درباره راه‌های مصرف بهینه آب در زندگی روزمره، مسابقه طنز، بازی و سرگرمی(آبیاری درختان) ، برپایی نمایشگاه کتاب‌های مرکز با موضوع آب و نمایش فیلم با موضوع مصرف عاقلانه و بهینه آب از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی وهنری ضیاآباد با محوریت مدیریت مصرف انرژی با شعار "آب یعنی زندگی" با حضور 50 نفر از اعضای کودک ونوجوان فعالیت‌های مسابقه، انتخاب اعضا به عنوان «سفیر مدیریت مصرف آب» و بحث آزاد پیرامون راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را انجام داد.

به مناسبت هفته مصرف بهینه آب  در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد فعالیت‌های شعرخوانی، کارگاه نوشتن خلاق و معرفی احادیث درباره صرفه‌جویی برای 80 عضو کودک و نوجوان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =