کد خبر: 316481
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
بازدید 116
گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت دهه ولایت و امامت(عید فرخنده قربان تا غدیرخم) مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع روزهای خاطره انگیزی را برای اعضا رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دهه ولایت و امامت با اجرای چندین برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین همراه بوده است.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان جشن اسباب بازی‌های من و بازی‌های محلی را با حضور 70 عضو دختر برگزار کرد.

معرفی حضرت علی ع، معرفی وقایع غدیر خم با نمایش پویانمایی ،برپایی نمایشگاهی از کتاب‌های موجود در مرکز درباره امامت و ولایت از دیگر فعالیت‌های این مرکز در این دهه بوده است.

هم‌چنین این مرکز جشن آبریزان در تیرگان را در همین دهه برگزار کرد.

در این برنامه اعضا آرزوهای خود را نوشتند و به دست باد سپردند و در یک برنامه آب‌بازی همراه با رعایت مصرف بهینه آب، لحظات پرنشاطی را تجربه کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند هم در این روزها فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، قصه‌گویی، شعرخوانی و کارگاه کاردستی را برای اعضای دختر و پسر اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی این مناسبت را گرامی داشت.

این مرکز با دعوت از «غلامحسین بابایی»دبیر هیات ورزش روستایی از سازمان ورزش و جوانان استان، در دو برنامه جداگانه ویژه اعضای کودک و نوجوان، جشنواره بازی‌های بومی و محلی را اجرا کرد که شامل آموزش و در ادامه اجرای چندین بازی انفرادی و گروهی بود.در آیین اهدای جوایز این مسابقه سیدعلی اکبرموسوی مدیرکل کانون استان نیز حضور داشت.

به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن " بهترین عید " در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین با حضور 65 عضو برگزار شد .

قصه‌گویی، نمایش نماهنگ، مولودی خوانی، معرفی وقایع غدیرخم و بیان فضایل حضرت علی ع، حدیث خوانی، اجرای دکلمه و دل نوشته اعضای مرکز با موضوع عید غدیر، تقدیر از اعضای سادات، معرفی کتاب نهج البلاغه، نمایش انیمیشن و مسابقه از فعالیت‌های این جشن بود

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان فعالیت‌های معرفی وقایع غدیرخم در قالب طرح دیواری، معرفی شخصیت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع)، قصه‌گویی از زندگی حضرت ابراهیم و چگونگی نام‌گذاری عید قربان، معرفی کتاب "ابراهیم "به مناسبت عید قربان و روخوانی آن به شیوه بلندخوانی، کاردستی کلاژرا به این مناسبت اجرا شد.

این مرکز هم‌چنین جشنی را با عنوان "جشن از ولایت تا امامت" با اجرای فعایت‌های کارگاه نقاشی گروهی، مسابقه فوتبال دستی، مسابقه طنز، کارگاه کاردستی کلاژ و معرفی کتاب «به مورچه نگاه کن» که اقتباسی از نهج البلاغه است برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا هم در این دهه فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، جشن غدیرانه، آموزش احکام، مسابقه ادبی و نقاشی و کارگاه کاردستی را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه فعالیت‌های تجلیل از اعضای سادات، قصه‌گویی، مسابقه از القاب حضرت علی (ع)، مسابقه ادبی و استندآپ کمدی را در جشن غدیر مرکز اجرا کرد.

مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد مراسم جشنی به مناسبت عید سعید غدیر با حضور 60 عضو کودک مرکز و خانواده ها با اجرای فعالیت‌های مسابقه، قصه‌گویی، شعرخوانی و ومعرفی وقایع و ایام برگزار کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد مسابقه طناب زنی، مسابقه ادبی و  کارگاه مشاعره به مناسبت دهه ولایت و امامت برای 49 عضو کودک و نوجوان 49اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین مراسم جشنی را با فعالیت‌های مداحی، شعرخوانی، قصه گویی اعضا، معرفی وقایع، مسابقه و معرفی شخصیت به مناسبت عید غدیر اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه ویژه برنامه ای را شامل فعالیت‌های معرفی ایام، شعرخوانی، قصه گویی، نمایش فیلم و فعالیت ادبی را برای 32 عضو در استقبال از عید سعید غدیرخم اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =