کد خبر: 317790
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
بازدید 98
رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع تابستان امسال را برای اعضا خاطره انگیز می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ماه شهریور در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع همراه است.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، سوگواره " ریحانه الحسین (ع) " را با حضور 120 نفر از اعضای کودک و نوجوان مرکز و والدین ایشان برگزار کرد.

تلاوت قرآن، سرود ملی ، نمایش کلیپ، هم‌خوانی حدیث کسا، شعرخوانی ،حدیث خوانی، ، سرود، مسابقه، سخنرانی مذهبی درباره معرفی وقایع کربلا و معرفی شخصیت و سرگذشت حضرت رقیه س، نوحه‌خوانی، نی نوازی و قصه گویی از فعالیت‌های این سوگواره بود . همچنین در کنار این برنامه نمایشگاهی از عروسک‌های اعضا با هدف ابراز ارادت به بانوی کوچک کربلا حضرت رقیه س برپا شد. 

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین به مناسبت روز قزوین یک اردوی فرهنگی-گردشی در در دهکده طبیعت بوستان فدک قزوین با حضور چهل عضو فعال و برگزیده برگزار کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک  نشست توجیهی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با حضور اعضای نوجوان و بزرگسالان علاقه‌مند به قصه‌گویی برگزار شد.در این نشست مربی مسوول این مرکز به تشریح بخش‌های مختلف شیوه نامه جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت.  بررسی روش‌های انتخاب قصه مناسب برای قصه گویی و پاسخ به پرسش‌های شرکت کنندگان بخش دیگری از این برنامه بود.

رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =