کارگاه بحث و گفتگو با عنوان (به سوی او)

کارگاه بحث و گفتگو با عنوان «به سوی او » از سلسله مباحث کارگاه های شناخت خداوند و پرورش دینی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام  کارگاه بحث و گفتگو  با موضوع  شناخت خدا  با عنوان «  به سوی او  » در مرکز شماره ۴ بندرعباس با حضور شهرزاد زارعی مربی فرهنگی مرکز و تعدادی از اعضای نوجوان برگزار شد.

 زارعی ضمن بیان رابطه قلبی با خدا گفت: انسان برای زندگی بهتر باید به منبع نور و انرژی متصل باشد و برای اینکه قلب خود را به خداوند متصل کنیم باید با خدا گفتگو کنیم

وی افزود: جهت برقرای رابطه قلبی وشناخت خداوند باید به خود پروردگار عالم متصل شویم  و از منبع اصلی انرژی جهان، این انرژی را تامین کنیم.

در ادامه اعضای حاضر در این کارگاه به بیان نظرات خود پرداختند و بیان کردند: این احساس وجود دارد که خیلی وقت ها خدا خودش به ما اجازه می دهد که به او متصل شویم و از او نیرو بگیریم دعا کردن و توجه ما به پرودگار عالم باعث انرژی گرفتن ما از خداوند می شود وعشق باطنی همه موجودات به خداوند را نامحدود عنوان کردند و جهان بدون خدا را جهانی وحشتناک خواندند.

در پایان کارگاه اعضای نوجوان مرکز کتاب پیوند ماه و خورشید از سعید روح افزا را روخوانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =