کد خبر: 324611
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
میز خدمت فرهنگی هنری کانون هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در راهپیمایی روز قدس، میز خدمت فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن تسلیت به مناسبت شب های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) که ندای عدل و عدالت و رسیدگی به فقرا و مبارزه با ظلم و ستم بوده اند ،بیان کرد: روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران امام خمینی (ره) و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است و ما روز وحدت و یکپارچگی در حمایت از فلسطین را گرامی می داریم.

وی روز قدس را روز عزت،قدرت نمایی،انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و مستضعفان در برابر ظلم و خونریزی رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی عنوان کرد. در همین راستا روز ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با روز جهانی قدس در مصلی بندرعباس میز خدمت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

در این روز کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی و نماز جمعه با حضور در میز خدمت فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به فعالیت نقاشی و رنگ آمیزی با المان روز قدس پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =