تبریک و قدردانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان از اداره کل محیط زیست هرمزگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته محیط زیست و همکاری های مشترک دو دستگاه در امر آموزش و فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست از مدیرکل و کارکنان اداره کل محیط زیست استان با اهدا لوح قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری ضمن گرامیداشت روز جهانی و هفته محیط زیست گفت: با یاد و خاطره شهدای محیط بان و تشکر از زحمات مدیر و کارکنان سازمان حفاظت از محیط زیست در راستای شعار "نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری،نوسازی و بازسازی" این روز جهانی و هفته محیط زیست را  گرامی می داریم.
وی تصریح کرد: آموزش های زیست محیطی در دوران کودکی اهمیت زیادی در ایجاد نگرش و رشد همه جانبه کودک خواهد داشت و نه تنها در حفظ محیط زیست و مراقبت از طبیعت و احساس مسئولیت در قبال سیاره زمین تاثیر گذار خواهد بود بلکه در سلامت جسمی و روانی کودک نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت  .
 تلاش ها و همکاری های اداره کل محیط زیست  با کانون پرورش فکری استان با هدف آموزش و  فرهنگ سازی و رابطه متقابل بین  فعالیت های انسانی  و محیط زیست  و احترام به زمین  برای کودکان و نوجوانان امری ارزشمند در امور تربیتی و آموزشی است.
پشتکوهی افزود: کانون پرورش فکری  ضمن قدردانی از حبیب مسیحی مدیرکل محیط زیست استان و کارکنان آن اداره کل از تلاش های مجاهدانه محیط بان علی کریمی مدرس کارگاه های تخصصی زیست محیطی ، برای کودکان و نوجوان که با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع آموزشی با موضوع محیط زیست در بخش های مختلف درمراکز حضور کودکان و نوجوانان از جمله مراکز کانون پرورش فکری ، مساجد ، مدارس و... همکاری داشته است با اهدا لوح  قدردانی کرد.
گفتنی است، کانون پرورش فکری با همکاری اداره کل محیط زیست استان بیش از ۲۰۰ برنامه علمی در سال ۱۴۰۱ را در زمینه آشنایی کودکان با محیط زیست و مراقبت از آن  برای کودکان و نوجوانان برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =