معرفی ۴۰۰ شهید گرانقدر در مراکز کانون استان کرمانشاه

معرفی ۴۰۰ شهید گرانقدر در راستای ارتقاء کسب هویت دینی، ملی و نهادینه نمودن صفت حسنه قدرشناسی در میان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان کرمانشاه انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، معرفی ۴۰۰ شهید گرانقدر در راستای ارتقاء کسب هویت دینی، ملی و نهادینه نمودن صفت حسنه قدرشناسی در میان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان کرمانشاه انجام گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با قرائت تک بیتی خطاب به شهدا، گفت : هنوز بوی خوش یاس و جبهه می آید، اگر کسی بگشاید دوباره ساک تو را ...
معرفی" ۴۰۰" شهید گرانقدر در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، طرحی‌است که با توجه به ارزش‌های دینی و هویتی برنامه‌ریزی شد که در قاب‌های تصاویر زیبای این شهدای  معظم استان کرمانشاه به مراکز کانون پرورش فکری  استان ارسال شد .

معرفی ۴۰۰ شهید گرانقدر در مراکز کانون استان کرمانشاه
بنا بر اظهارات زنجانی، عکس شهدا به همراه مشخصات و آدرس این بزرگواران در بین مراکز تقسیم شد و مقرر است همکاران مراکز ضمن تماس با خانواده معظم این شهداء عالی مقام، از ایشان جهت حضور در ویژه برنامه‌ها دعوت به عمل آورند و به نحوی شایسته به معرفی شهیدان پرداخته و  از مقام خانواده گرامیشان تجلیل نمایند . 
 در این برنامه‌ها اعضای خانواده شهدا به نقل سرگذشت و خاطرات خود از شهید، برای کودکان و نوجوانان خواهند پرداخت . این ویژه برنامه‌ها در راستای ارتقاء کسب هویت دینی، ملی و نهادینه نمودن صفت حسنه قدرشناسی در میان کودکان و نوجوانان عزیز که آینده سازان کشورند برگزار می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =