مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان کرمانشاهی حوزه کودک

با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، معاونین آموزش و پرورش، مسئولان و مربیان کانون، اعضا و والدین آنها، مراسم رونمایی از دو کتاب انتشارات کانون از دو نویسنده کرمانشاهی حوزه کودک صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، معاونین آموزش و پرورش، مسئولان و مربیان کانون، و اعضا و والدین آنها، مراسم رونمایی از دو کتاب انتشارات کانون از دو نویسنده کرمانشاهی حوزه کودک صورت گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن معرفی کانون در این نشست گفت : به مناسبت نکوداشت ادبیات کودک و نوجوان، هر ساله ویژه برنامه‌های کتاب و کتابخوانی برگزار می‌گردد . بعد از انقلاب کانون از معتبرترین انتشارات کودک و نوجوان در خاورمیانه برخوردار است و همواره در این خصوص عملکردی شاخص داشته است .مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی کرمانشاه
وی با اشاره به آغاز فرآیند توزیع سه میلیون جلد کتاب در مراکز کانون کشور گفت : این حرکت ارزشمند و با عظمت در نوع خود بی‌نظیر است و اثربخشی بسیار مطلوبی خواهد داشت و برآورد ما این است که به همت همکاران تلاشگر کانونی، توزیع سهمیه کتاب در استان نیز تا پایان هفته آتی انجام خواهد شد . 
زنجانی بیان داشت : نه عنوان کتاب جدید در مجموعه کانون به چاپ رسیده که استان کرمانشاه این افتخار را دارد که دو عنوان از این کتاب‌ها توسط نویسندگان ارزشمند کرمانشاهی در حوزه کودک و نوجوان نوشته شده است . 

مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی کرمانشاه
سپس طی مراسمی کتاب " گرگ می‌آد می‌بردت ! "  با حضور مجازی شهرام کرمی نویسنده کتاب رونمایی گردید و در ادامه این نویسنده با قدردانی از برگزاری چنین مراسمی اظهار داشت که : اولین رونمایی رسمی از این کتاب در این برنامه صورت گرفته که جای بسی خرسندی دارد .

مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی کرمانشاه
در ادامه با پخش کلیپی از زندگینامه و معرفی آثار رضا موزونی، از این نویسنده، با استقبال اعضای کانون در جمع حاضر جهت رونمایی از کتاب دعوت شد، وی ضمن نقل خاطراتی از گذشته و دوران حضورش در کانون گفت : کانون سراسر خلاقیت است و بدون شک خلاق‌ترین نهاد فرهنگی در ایران، کانون است و بهترین و خلاق‌ترین مربیان در کانون هستند و تعداد کثیری از شاعران، نویسندگان، هنرمندان و مسئولین در بستر کانون رشد نموده‌اند و کانون مجموعه خلاق و توانمندی‌است که عضو از کودکی تا بزرگسالی با آن پیوند دارد و در واقع کانون یک خانواده است . نوشتن برای کودکان به دلیل داشتن لغات و محتوای محدود سخت می‌باشد و انتشارات کانون نیز به دلیل اهمیت موضوع در این زمینه سختگیر است و در چارچوب خود و با وسواس خاصی عمل می‌کند .

مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی کرمانشاه
در انتهای صحبت ها، طی مراسمی با تقدیم گل و لوح توسط مدیرکل‌کانون به رضا موزونی از کتاب وی با عنوان " همه بچه‌ها لاک‌پشت کوچولو هستند " رونمایی شد .

مراسم رونمایی از دو کتاب نویسندگان بومی کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =