کد خبر: 327556
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
بازدید 681
دورهمی شاعران همدانی در شهر گردو

به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان جمعی شاعران فعال در این حوزه میهمان کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان تویسرکان بودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در برنامه‌ای مشترک بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و کانون پرورش فکری استان همدان جمعی، از نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان میزبان جواد محقق، شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار در کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان تویسرکان بودند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در آغاز مراسم ضمن خوشآمدگویی به میهمانان گفت: کودکان پر از احساس‌های لطیف هستند و اگر نویسندگان به این احساسات توجه کنند آثار خوبی برای آنها تولید می‌کنند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: مربیان کانون، مربیان توانمندی بوده و در عرصه شعر و داستان خوش درخشیده‌اند و در کتابخانه‌های شما از کتاب‌های این نویسندگان و شاعران وجود دارد و شما بارها آنها را خوانده‌اید حال امروز این نویسندگان و شاعران در جمع شما حاضر شده‌اند تا از نزدیک برای شما بخوانند.

در ادامه مدیر حوزه هنری استان همدان به فطرت پاک کودکان اشاره و تصریح کرد: ادبیات کودک و نوجوان به صفای باطنی این گروه سنی نزدیک است.

مهدی سماوات گفت: بسیار خوب است که نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان تحت تأثیر عرف ادبی جامعه غرب قرار نگیرند و آن را وارد نوشته‌های خود نکنند.

وی خاطرنشان کرد: نویسندگان و شاعران ما باید فرهنگ بومی بسیار قوی و غنی را بیش از این وارد ادبیات کودک و نوجوان کنند مانند آثار مهدی آذریزدی که واقعا آثارش برای همیشه ماندگار است.

سپس در این مراسم شاعران و نویسندگان به خواندن اشعار و گپ و گفت با بچه‌ها پرداختند.

حاضرین در این مراسم جواد محقق، طراوتی، مریم زرنشان، مریم کرمی، محسن کریمی، مسلم محمدی، مریم کوثری، معصومه کریمیِ، بهنام جهانی، مریم زندی، نسرین شهبازی و ریحانه نوری بودند.

دورهمی شاعران و نویسندگان همدانی در شهر گردو

دورهمی شاعران و نویسندگان همدانی در شهر گردو

دورهمی شاعران و نویسندگان همدانی در شهر گردو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =