دیدار با سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه/شبکه زاگرس همراه گردهمایی کودکان عاشورایی

دیدار با سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، با حضور مدیران‌کل و معاونین صورت گرفت و اهداف کلی و برنامه‌های پیش رو در هر دو سازمان و نحوه اجرای فعالیت‌ها بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دیدار با سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، با حضور مدیران‌کل و معاونین صورت گرفت و اهداف کلی و برنامه‌های پیش رو در هر دو سازمان و نحوه اجرای فعالیت‌ها بررسی شد .
در این دیدار محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تبیین برنامه‌های کانون گفت : در کانون استان فعالیت‌های متنوع و فراوانی در حال اجراست که پیشینه آن بسیار غنی‌است و در بین مخاطبان نیز از اثرگذاری مطلوبی برخوردار می‌باشد؛ تعامل با دیگر دستگاه‌ها می‌تواند جهت هم‌افزایی در امور بسیار مطلوب باشد .
وی به اهمیت ارتباط کانون با صدا و سیما اشاره داشت و افزود : این همکاری می‌تواند با تعامل بیشتری صورت گیرد و تجربه ثابت کرده برنامه‌هایی که در رابطه و با حضور کانون تهیه و از صدا و سیما پخش گردیده‌اند توانسته‌اند به خوبی جای خود را در میان مخاطبان باز کنند و در این خصوص نه تنها مخاطب کودک و نوجوان بلکه به واسطه آنها والدین و آشنایان و در نتیجه مخاطب بزرگسال و به طور کلی عام و خاص را در بر می‌گیرد .

دیدار با سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه/شبکه زاگرس همراه گردهمایی کودکان عاشورایی
زنجانی در خصوص دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون و گستره و تنوع آنها نیز نکاتی را اعلام داشت و از همایش ویژه گردهمایی کودکان عاشورایی، با توجه به ایام پیش رو نام برد و با توجه به ارزش‌های معنوی و آثار تربیتی آن بر مخاطبان نسبت به حساسیت انعکاس این برنامه نکاتی را بیان داشت .
همکاری‌ها در حوزه تولید و آثار رسانه‌ای برای در اختیار قرار دادن به صدا و سیما و بازتاب رسانه‌ای آنها از دیگر نکاتی بود که در ادامه، طرح و مورد بررسی قرار گرفت و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =