اعلام نتایج دومین سال انتخابات نمایندگان مربیان در شورای فرهنگی کرمانشاه

در راستای استفاده حداکثری از مشارکت و خرد جمعی مربیان مراکز، اعلام نتایج دومین سال انتخابات نمایندگان مربیان در شورای فرهنگی کرمانشاه، با رای و انتخاب کلیه همکاران در استان صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای استفاده حداکثری از مشارکت و خرد جمعی مربیان مراکز، اعلام نتایج دومین سال انتخابات نمایندگان مربیان در شورای فرهنگی کرمانشاه، با رای و انتخاب کلیه همکاران در استان صورت گرفت .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت : ما در دوره جدید مدیریت تلاش نمودیم که شورای فرهنگی را قوت بخشیم . در طول سال گذشته ۵۴ جلسه شورای فرهنگی برگزار گردید و یکی از اتفاقات مهم انجام شده اضافه شدن نمایندگان مربی مسئول‌ها و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی به جمع اعضای شورای فرهنگی بود، آن هم از طریق انتخاباتی که از خود همکاران و با رای آنها صورت گرفت .
وی با اشاره به عملکرد خوب اعضای شورای فرهنگی در این مدت، افزود : در طول این مدت زمان همواره تلاش شده تا همه فعالیت‌هایی که در کانون بخواهیم انجام دهیم را در این شورا تصویب نماییم و مصوبه شورا را داشته باشیم و در واقع خروجی آن هم این باشد که ما از خرد جمعی حداکثر استفاده را کرده باشیم .
زنجانی ضمن تشکر از زحمات نمایندگان قبلی در جلسه شورای فرهنگی بیان داشت : ان‌شاءالله نمایندگان جدید هم بتوانند این موقعیت را داشته باشند تا نقش آفرینی کامل در این شورا را ایفا نمایند .
مدیرکل استان با تشکر از مشارکت همکاران در انتخاب نمایندگان مربیان جهت حضور در شورای فرهنگی، اسامی اعضای جدید را به شرح ذیل اعلام نمود :
 اعظم کرمی به‌عنوان نماینده مربیان مسئول، فاطمه فرهنگیان به‌عنوان نماینده مربیان فرهنگی، سمیرا شهلایی به‌عنوان نماینده مربیان هنری و فریبا رضا پور به‌عنوان نماینده مربیان ادبی .
همچنین ضمن تبریک به این عزیزان برای علی واثقی، رحمت غلامی، سمیه قبادی و مریم دارابی نمایندگان پیشین مربیان در شورای فرهنگی، آرزوی توفیق و سلامتی نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =