آغاز یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه

در آستانه اولین جشنواره شعر محبت، مدیرکل استان آغاز یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آستانه اولین جشنواره شعر محبت، مدیرکل استان آغاز یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه را اعلام کرد.
محمد خیاط‌زنجانی با تاکید بر اهمیت این موضوع گفت : با توجه به برگزاری این برنامه، جشنواره شعر محبت و اعطای نشان استاد محمدجواد محبت، این فرآیند انجام خواهد گرفت که به مدت یک هفته برنامه‌های مرتبط با شخصیت استاد محبت برگزار خواهد شد. 
وی ضمن اشاره به شخصیت اثرگذار استاد محبت افزود : با توجه به بعد شعر و دیگر موارد بارز استاد محبت شخصیت ایشان در خاطر همه فعالین حوزه کودک ماندگار است . شعر دو کاج استاد محبت شعر پرمحتوایی‌است که در ذهن همه‌ ما وجود دارد و بنا بر این خصوصیات بارز است که به مناسبت یادبود این استاد فقید، جشنواره‌ای را به همین عنوان و مختص ایشان اختصاص داده‌ایم .
زنجانی بیان داشت : برنامه اختتامیه فراخوان و اعطای نشان، امسال در روز ۱۹ مرداد ماه برگزار می‌گردد و به یاری خداوند در حال انجام برنامه‌ریزی هستیم که در سال آینده این جشنواره به صورت ملی برگزار شود تا بتوانیم این نشان را به همه افرادی که در این حوزه توانمند هستند از جمله کودکان، نوجوانان، مربیان و دیگر علاقه‌مندان نیز اعطا نماییم .
مدیر کل کانون استان تصریح کرد : به همین مناسبت در مجموعه کانون استان برآنیم تا به مدت یک هفته فعالیت‌هایی را که در خصوص معرفی استاد محبت می‌باشد را داشته باشیم؛ از جمله برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده شده از این قبیل می‌باشند : مصاحبه با شاگردان و اساتید حوزه ادبیات شعر کودک، معرفی این شخصیت در مراکز و ... همچنین نماهنگ و فیلم کوتاه مستندی نیز در مورد ایشان در حال تدوین است و یک سرود با مضمون استاد محبت و هویت کرمانشاهی، که پس از اتمام، رونمایی خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =