به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نشست تخصصی انجمن عکاسی با موضوع سوژه یابی در عکاسی تبلیغاتی روز پنجشنبه 9 شهریور ماه با حضور استاد علی مظلومی در مرکز شماره 1 کانون قم برگزار شد.
در این نشست اعضا با تعریف عکاسی تجاری و تبلیغاتی آشنا شدند. به نقل از مظلومی عکاسی تجار ی به آن نوع عکاسی که محصول محور باشد وهدف از عکاسی ارائه محصول برای تبلیغات و فروش محصول باشد گفته میشود.
مظلومی در ادامه بر تقویت نگاه فیزیکی و متفاوت از فیزیکی یعنی دیدن صورت عینی وصورت ذهنی سوژه ها در عکاسی تجاری تاکید کرد و دقت در ویژگیهای محصولف اهمیت محصلو و کارکرد محصول را از نکات حائز اهمیت در عکاسی تبلیغاتی برشمرد و افزود عکاسی تبلیغاتی باعث شناخت بهتر جامعه از فضا، مکان، کالا و ....میشود و در عکاسی تبلیغاتی تلاش داریم احساس نیاز به محصول را به وجود بیاوریم.