سفیر اربعینی کرمانشاهی طرح نیابت زائر را در بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) به انجام رساند

سلام جاماندگان اربعین به امام خوبی‌ها رسانده شد و سفیر اربعینی کرمانشاهی طرح نیابت زائر را در بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) به انجام رساند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سلام جاماندگان اربعین به امام خوبی‌ها رسانده شد و سفیر اربعینی کرمانشاهی طرح نیابت زائر را در بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) به انجام رساند .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان و دبیر ستاد ملی اربعین، گفت : در راستای اجرای فعالیت‌های اربعینی، توسط استان طرحی در نظر گرفته شد تا از طریق آن محبان به امام‌حسین(ع) که به هر دلیلی امسال از زیارت بازمانده‌اند بتوانند سلام خود را به ایشان برسانند و عرض ارادتی به سیدالشهدا داشته باشند، بر همین اساس در طرح " نیابت زائر " جمعی از کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در سامانه‌ای که به همین منظور توسط کانون استان طراحی شد، ثبت‌نام نمودند .
وی در خصوص فرآیند کار چنین توضیح داد : اسامی عزیزانی که در این طرح ثبت‌نام نمودند پس از تجمیع در اختیار یکی از سفیران اربعین قرار گرفت که در بین‌الحرمین و حرم امام حسین(ع) به نیت یکایک آنها سلامی به امام خوبی‌ها و شهید دشت کربلا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان داده شود .
زنجانی تصریح کرد : شاید خیلی از کودکان و نوجوانان علی‌رغم میلی که داشتند امسال نتوانستند در این سفر شرکت نمایند اما سفیران ما سلام آنها را به محضر حضرت سیدالشهدا رساندند ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =