کد خبر: 330075
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
بازدید 1734
پیام تسلیت مدیرکل کانون به مناسبت درگذشت مهدی امامی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پیامی درگذشت مهدی امامی کارگردان تئاتر و سینما و مستندساز نامدار ملایری را به خانواده محترم این مرحوم، خانواده بزرگ کانون و جامعه هنرمندان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پیامی درگذشت مهدی امامی، کارگردان تئاتر و سینما و مستندساز نامدار ملایری که در سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد، به خانواده داغدارش و همکاران محترم کانون پرورش فکری و جامعه هنرمندان  تسلیت گفت.

در متن این  پیام آمده است: 

بسم الله االرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـیکران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

خبر تصادف همکار هنرمند و متعهد که زائر کربلا بود و در  این راه لباس خدمت به تن کرده و با دوربینش تصاویر معنوی پیاده روی اربعین را ثبت کرده بود باعث تأثر و غم شد. 
بدینوسیله درگذشت  این هنرمند و همکار کانون پرورش فکری مهدی امامی را به خانواده محترم ایشان و همکاران گرامی و جامعه هنرمندان تسلیت عرض می‌نمایم  و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم‌ مغفرت و برای  سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =