کد خبر: 339744
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
تماشاخانه سیار کانون میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 24 اردیبشهت تا یک خرداد میهمان کودکان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، سلیمان شهبازی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشست شورای فرهنگی استان  از اجرای تئاتر عروسکی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار در استان خبر داد وگفت: این تماشاخانه در راستای اجرای برنامه های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار، به اجرای نمایش می پردازد.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت هشت روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می کند.

وی افزود: همزمان با حضور این ترسیلی سیار جشنواره کانون و عشایر در استان برگزار خواهد شد و تماشاخانه سیار کانون در حاشیه جشنواره ملی کوچ به اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان و نوجواتات می پردازد.

گفتنی است :تماشاخانه سیار کانون پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی، توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است؛ و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود؛ که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =