جشن «دختران آفتاب» در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس

ویژه برنامه دختران آفتاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان جشن «دختران آفتاب» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)در مرکز کوی پلیس برای اعضای دختر کودک و نوجوان با ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری برگزار شد.
 سمیه اسلامی مسئول مرکز کوی پلیس در این باره گفت: این برنامه با برگزاری کارگاه آموزش پخت شیرینی پزی توسط یکی از مادران اعضا و مشارکت ۴۷ نفر از اعضای دختر همراه بود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این کارگاه به توانمندی و مهارت افزایی اعضا ومشارکت آنها در فعالیت آشپزی و کمک به خانواده را تقویت می کند به دیگر اهداف این کارگاه اشاره کرد و گفت: تشویق و ترغیب اعضا در کارگاه شیرینی پزی به جهت مشارکت مستمر آن‌ها در برنامه‌های متعدد کانون می‌باشد.
 در ادامه اسلامی به بخش دیگری برنامه ها در این روز پرداخت و افزود: همچنین در این روز کارگاه دوخت چهل تیکه با حضور حداکثری و با مشارکت بالای مادران توسط مریم پشتکوهی مدرس کارگاه های هنری این مرکز برگزار شد.

جشن «دختران آفتاب» در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس
وی هدف از این کارگاه ها را مشارکت مردمی و فعالیت اجتماعی دانست و گفت: حضور والدین دربرنامه های کانون خصوصا همراهی فرزندان شان نقش مهمی را در جامعه و در فعالیت های اجتماعی ایجاد می کند تا اعضا احساس مسئولیت پذیری بیشتری در جامعه را داشته باشند.

جشن «دختران آفتاب» در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس
گفتنی است، در این کارگاه کتاب «خوشمزه ترین کلوچه» از انتشارات کانون نیز توسط بهنوش بلالی پور مربی ادبی معرفی و قصه گویی شد.
در پایان برنامه رونمایی از تن پوش عروسک گلنار که توسط اسلامی طراحی و ساخته شده بود رونمایی شد.و اعضا با دریافت هدیه  به همین مناسبت لحظات و خاطرات خوشی را در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس تجربه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =