خودباوری و تقویت حس اعتمادبه‌نفس مهم‌ترین دستاورد ما از جشنواره هنرهای نمایشی است

کارگردان نمایش «کنسرت پنج موش بامزه»، شخصیت‌پروری، خودباوری و تقویت حس اعتمادبه‌نفس را مهم‌ترین دستاورد گروه نمایشی کانون دولت‌آباد از مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در اردبیل دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، نرگس جعفرخانی مربی فرهنگی کانون دولت‌آباد نمین گفت: نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی فارغ از هر نتیجه‌ای در معرفی برگزیدگان، تجربه‌ای متفاوت را برای اعضای گروه نمایش این مرکز رقم زد.

وی بابیان اینکه نمایش «کنسرت پنج موش بامزه» به نویسندگی نسترن اکبرزاده برداشتی آزاد از داستانی از کتاب مبتکران است، اظهار داشت: این کارنمایشی پرتحرک و موزیکال برای گروه سنی کودک و باهدف تبیین اهمیت کار گروهی، همدلی و دوستی تهیه‌شده است.

این مربی فرهنگی که خود بازیگری و رفتن روی سن را در دوران نوجوانی تجربه کرده است با اشاره به اینکه این کار اولین تجربه کارگردانی‌اش است، گفت: بازیگران این نمایش همگی از گروه سنی کودک و دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند.

خودباوری و تقویت حس اعتمادبه‌نفس مهم‌ترین دستاورد ما از جشنواره هنرهای نمایشی است

وی نکته قابل‌ذکر از این رویداد هنری را کسب اولین تجربه حضور در برنامه جمعی توسط بازیگران این نمایش عنوان کرده و گفت: اینکه گروهی کودک از دهستانی کوچک از شهرستان پا در این رقابت گذاشته‌اند که پیش‌ازاین تجربه تماشای تئاتر هم نداشتند، موفقیتی بزرگ برای ما بود.

جعفرخانی افزود: مادران این اعضا هم موقع اجرا در سالن حضور داشتند و از اینکه فرزندانشان به این جرات، جسارت و خودباوری رسیده‌اند که در بین این جمعیت به روی صحنه می‌روند، اشک شوق ریختند.

مربی فرهنگی کانون دولت‌آباد خاطرنشان کرد: شخصیت پروری، خودباوری و تقویت حس اعتمادبه‌نفس از مهم‌ترین دستاورد گروه نمایش ما از این جشنواره است که از یک محیط روستایی و با کمترین امکانات در این عرصه حاضر شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =