از مرکز ثلاث‌باباجانی‌ تا نمایشگاه کتاب تهران

مربی مسئول مرکز ثلاث‌باباجانی در غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مربی مسئول مرکز ثلاث‌باباجانی در غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کرد.
مختار بهرامی مربی مسئول مرکز ثلاث باباجانی به عنوان مسئول غرفه نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نمایشگاه کتاب تهران، حاضر شد.
اقوام ایرانی مروجان کتاب در سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این بار با ارائه‌ی روشی بدیع و زیبا و استفاده از توانایی و ظرفیت‌های مربیان کانون از مربیان اقوام مختلف دعوت نموده که با استفاده از پوشش محلی خود در غرفه‌ی کانون حضور یافته و نسبت به معرفی کتاب به مخاطبین حاضر در این رویداد اقدام نمایند.
این حرکت زیبای کانون باعث کنجکاوی مخاطبان گشته و وقتی با حضور در غرفه‌ی کانون با پوشش‌های مختلف مواجه می‌شدند از مربیان سوال می‌شد که این پوشش مربوط به کدام قوم ایرانی‌است و همین کار باعث ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطب و مربی گشته و مربی‌ها ضمن توضیح در مورد پوشش خود به معرفی کتاب‌ها نیز می‌پرداختند.

از مرکز ثلاث‌باباجانی‌ تا نمایشگاه کتاب تهران
لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب با هزار عنوان کتاب در رده‌های مختلف +0 تا +15 و کتاب‌های اولیاء و مربیان حضور یافته و در کنار فروش کتاب، به ارائه‌ی فعالیت‌های فرهنگی از جمله رونمایی از تازه‌های کتاب، دیدار با نویسندگان، نمایش عروسکی، کارگاه‌های تخصصی با محوریت کتاب و قصه پرداخته که در همین روزهای ابتدایی برگزاری نمایشگاه، با استقبال خوبی از جانب مخاطبان کودک و نوجوان مواجه گردیده است.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد. 
لازم به ذکر است نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه  ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.

از مرکز ثلاث‌باباجانی‌ تا نمایشگاه کتاب تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =