کد خبر: 339858
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
دیدار مدیرکل کانون خوزستان با مدیر کانون اصلاح و تربیت اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با مدیر کانون اصلاح و تربیت اهواز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، داریوش آقاسی در روز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در محل  کانون اصلاح و تربیت کوی انقلاب اهواز با مجید ظاهری عبده وند مدیر این کانون دیدار کرد.
ظاهری عبده وند در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های انجام گرفته در کانون اصلاح و تربیت گفت: ما در اینجا با قشری آسیب دیده مواجه هستیم که در مسائل تربیتی و رفتارهای اجتماعی به دلایل مختلفی مانند: بد سرپرستی، بی سرپرستی، قرار گرفتن در گروه های ناهنجار و ... دچار آسیب شدند. در اینجا در زمینه کارهای فرهنگی و قرآنی کارهای خوبی انجام شده است, اما کار اصلاح و تربیت فقط در این موارد خلاصه نمی شود و باید در مباحث هنری از قبیل سرود، تئاتر، فیلم و ... نیز فعالیت کرد.
مدیر کانون اصلاح و تربیت در ادامه بیان کرد: ما در اینجا ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی داریم که که اگر کارهای اثرگذاری برای آنها انجام شود، بچه هایی که از اینجا خارج می شوند بازگشت بهتری به جامعه خواهند داشت.
داریوش آقاسی در این دیدار بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: برای اینکه نوجوانان بعد از بازگشت به جامعه نیازی به ورود مجدد به کانون اصلاح و تربیت نداشته باشند باید بتوان در زمینه های فرهنگی و تربیتی برای آن‌ها برنامه ریزی خوبی داشت. 
وی در ادامه افزود: در کانون پرورش فکری ظرفیت های بسیار خوبی داریم که می‌توان این ظرفیت ها را به کانون اصلاح و تربیت آورد و در زمینه های مختلف از آنها استفاده کرد. در زمینه آموزش مربی ها، کتابخانه، گروه سرود، نمایش و ... می توانیم همکاری های خوبی با کانون اصلاح و تربیت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =