جشن دهه کرامت و روز دختر در کانون استان مرکزی

همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) به همت مراکز فرهنگی و هنری شهر اراک با حضور اعضای دختر ویژه برنامه‌ "دخترانه" در اداره کل کانون استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛  ویژه برنامه "دخترانه" و جشن دهه کرامت و فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت مراکز  کانون پرورش فکری شهر اراک در سالن اجتماعات اداره کل کانون استان مرکزی برگزار شد.

در جشن دهه کرامت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،معاون ناحیه یک آموزش و پرورش ،کارشناسان اداره کل کانون و مدیر  موسسه نسل سبز اندیشان به همراه کارکنان این مجموعه و مربیان و اعضای دختر مراکز شهر اراک حضور داشتند.

 جشن دهه کرامت و روز دختر در کانون استان مرکزی

 احسان منصوری مدیر با حضوردر این مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، این معصومترین مخلوقات خداوند را تبریک گفت 

 جشن دهه کرامت و روز دختر در کانون استان مرکزی

این مراسم با برنامه های متنوع  فرهنگی ، اجرای قصه گویی ،مسابقه ویژه دختران و شعر خوانی خاطره گویی و نماهنگ و اجرای گروه سرود "مرغ امین" منتخب کشوری دومین جشنواره سرود ملی آفرینش کانون ساعات خوشی را برای دختران شهر اراک رقم زد.
IMG_3863.JPG

در پایان این مراسم از گروه سرود «مرغ امین» جهت راهیابی به جشنواره ملی سرود کانون در مرحله کشوری و همچنین گروه نمایشی «خورشید خانم کجایی» کانون استان به جهت حضور و انتخاب در برنامه عروسک خونه و اجرا در شبکه پویا تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده و فرزند پروری ویژه مادران اعضا نیز برگزار شد.

یادآور می شود به مناسبت روز دختر مراکز کانون در سراسر استان ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی و جشن‌های ماندگار و زیبا و پر نشاط برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =