برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان»کهگیلویه و بویراحمد

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون پرورش فکری با حضورگروه‌های نمایشی برگزیده استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت مجازی (بررسی آثار)برگزار و بازبینی شدند.

 در این جشنواره نمایش «دروغ گو دشمن همه است» کاری سید حمید عبدل‌پور ،  نمایش «فضیل» کاری از پوریا خردمند ، نمایش «خانه‌ی من کجاست» به کارگردانی فرشته حق نظری « لوتیان مرد رند» کاری از سیده کلثوم صداقتی‌نیا بازبینی شدند.

سید جواد موسوی (نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر استان)، وحید محمدخانی (نویسنده و کارگردان و مربی آزاد کانون) و حورماه خلیلی (مربی هنری کانون پرورش فکری استان) داوران این جشنواره هستند و مجید عسکری از کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان نظارت این جشنواره را برعهده دارد.

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای چهار نمایش بازبینی شده است تا پس از رای هیات داوران نمایش‌های برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

این جشنواره با هدف عمومی‌سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد و با موضوع توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =