برگزیدگان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

با بررسی هیات داوران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی استان در این رابطه اظهار کرد: داوری این جشنواره روز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار «این صحنه خانه ماست» به صورت مجازی برگزار شد.
وحید محمدخانی افزود: در این دوره از جشنواره چهار گروه شرکت‌کننده در گروه های نمایشی به رقابت پرداختند. 
وی با تاکید بر عمومی‌سازی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه، افزود: فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی از اهداف این جشنواره بوده است.
دبیر اجرایی این جشنواره بیان کرد: این جشنواره در دو بخش سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسال برگزار شد که برگزیدگان در شهریورماه به صورت ملی رقابت خواهند کرد.
وی گفت: نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌­ای، بازی‌ نمایش) و نمایشنامه‌نویسی برگزار شد.

محمدخانی افزود: موضوع جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد است که در مرحله استانی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
هیئت داوران در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد پس بررسی آثار رسیده آراء خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

نمایش‌های« دروغگو دشمن همه است » به کارگردانی سید حمید عبدل پور و نمایش « فضیل » به کارگردانی پوریا خردمند به مرحله ملی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی  شدند.

زهرا بوستانی و نازنین خنیابی به صورت مشترک در بخش بازیگری دختران ، صالح زینی پور در بخش نویسندگی و راحله بوستانی در بخش طراحی لباس برای نمایش«دروغگو دشمن همه است » شایسته تقدیر شناخته شدند. 

شایسته تقدیر کارگردانی به سید حمید عبدل پور برای نمایش « دروغگو دشمن همه است » پوریا خردمند برای نمایش « فضیل » بصورت مشترک اهدا شد.

سید مهرشاد جوادی در بخش آهنگسازی و فربد آرام در بخش بازیگری پسران برای نمایش « فضیل » شایسته تقدیر شناخته شدند. 

گفتنی است نمایش « دروغگو دشمن همه است » اثر ارسالی در بخش فراگیر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =