کد خبر: 340346
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
پیام تسلیت مدیرکل کانون هرمزگان در پی شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه

مدیرکل کانون هرمزگان با انتشار پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در پیامی شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی، وزیرمحترم امور خارجه ،استاندار محترم آذربایجان شرقی،امام جمعه محترم تبریز و همراهان ایشان را خدمت مقام معظم رهبری ومردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام  به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت هنر مردان خداست 
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌ امام رضا (ع) و خادم ملت ایران به ملکوت اعلی پیوست تا این سید شریف و همراهانش به جمع یاران شهید خود ملحق شوند. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیاء الهی را برای ایشان مسئلت دارد.
و اما همت مضاعف سیدالشهدا خدمت، کار و تلاش برای آینده کشور و اهمیت ماموریت خطیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تربیت سربازانی چنین برومند و غیور برای ایران اسلامی را مشهود و مضاعف می‌نماید ‌.
به یقین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیش از پیش  اهتمام خود را برای تربیت نسلی با ایمان دینی با توجه به اصول و پایه های فکری در طراز انقلاب و آشنا به مسائل و حوادث انقلاب اسلامی به کار خواهد بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =