دوره‌ی «تربیت مربی سرود» در کانون البرز

علاقه‌مندان به حضور در دوره‌ی آموزشی «تربیت مربی سرود» تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ مهلت دارند برای حضور در این دوره ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز این دوره به همت انجمن سرود واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و با همکاری واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزو معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، برگزار خواهد شد.

 براساس این خبر مربیان، اولیای تربیتی و تمامی علاقه‌مندان بالای ۱۸ سال می‌توانند برای حضور در این دوره ثبت نام کنند.

این دوره‌ی اموزشی از ۲۱ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ با حضور مسعود نکویی از اساتید  آموزش سرود کشوری و حسین شهبازی از اساتید و مسئولان گروه‌های سرود استانی برگزار خواهد شد.

همچنین سردار فتح‌ اللهی، معاون  پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیز بخشی از  تدریس این دوره را  بر عهده خواهد داشت.

مکان برگزاری این کارگاه ها نیز مرکز مجتمع آفرینش های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  البرز واقع در خیابان شهید صدوقی. انتهای خیابان نامجو خواهد بود. 

گفتنی است در پایان به تمامی کسانی که بتوانند دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی مربیگری سرود با تایید ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان البرز، داده خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۳ تماس حاصل کرده و برای ثبت نام به نشانی اینترنتی alborz.kpf.ir/dtms  مراجعه کنند.

دوره‌ی «تربیت مربی سرود» در کانون البرز برگزار می‌شود

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه علی اکبری IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام و ادب واقعا تشکر می کنم که موضوع آموزش سرود را برنامه ریزی کردید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =