گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با سال‌روز حماسه سوم خرداد، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با سوم خرداد 1403، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برای گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر، چند برنامه مناسبتی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک قزوین به مناسبت فتح خرمشهر و هم‌زمانی با شهادت رییس جمهور خدمتگزار برنامه ای را با حضور 12 عضو مرکز اجرا کرد.

فعالیت‌های فرهنگی از جمله معرفی ایام، قصه گویی، معرفی شخصیت شهید همت کتابخوانی، معرفی سرزمین، بحث آزاد با موضوع وطن دوستی و امنیت، پخش کلیپ و فیلم و مداحی از بخش‌های متنوع این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و سوم خرداد با حضور ده عضو کودک و نوجوان پسر فعالیت‌های شعر خوانی از کتاب "صدای بال لک لک ها"، معرفی کتاب، معرفی شخصیت شهید جهان آرا، برپایی نمایشگاه عکس شهدای دفاع مقدس، کاردستی کلاژ با موضوع "خرمشهر آزاد شد"و ساخت گل لاله کاغذی، پخش نماهنگ آزاد سازی خرمشهر و مسابقه  فوتبال دستی را اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه با حضور 7 عضو فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب(صدای بال لک لک ها و صبح شبیه خرداد با موضوع ایثار و پیروزی و مقاومت)، معرفی شخصیت جهان آرا، پخش نماهنگ با نام جهان آرا، شعر خوانی، قرائت فاتحه و جزء سی قرآن را انجام داد..

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند به این مناسبت با حضور ده عضو فعالیت‌های معرفی سرزمین، معرفی ایام و وقایع و معرفی کتاب سقوط خرمشهر را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون آبیک به مناسبت سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر فعالیت‌های متنوعی اجرا کرد. 

معرفی وقایع، کارگاه ساخت نشریه دیواری و معرفی شخصیت از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا به این مناسبت با حضور سی عضو یک ویژه‌برنامه اجرا کرد.

در این برنامه فعالیت‌های متنوعی از جمله کتاب خوانی، معرفی وقایع، قصه گویی، نشریه دیواری با موضوع سوم خرداد با همکاری کانون‌یار و اعضای کودک و نوجوان و کارگاه دل‌نوشته برای آزاد سازی خرمشهر اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد هم با فعالیت معرفی وقایع و معرفی شخصیت این مناسبت را گرامی داشت.

گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =