نشست گفت‌وگومحور «اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید کتاب کودک»

دومین نشست گفت‌وگومحور با عنوان «اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید کتاب کودک» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به حضور فعال انتشارات کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دومین نشست گفت‌وگومحورکتابخانه مرجع، به «اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید کتاب کودک» اختصاص دارد.

این نشست با حضور عباس محمددینی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

بر همین اساس، در این نشست در باره اهمیت مخاطب‌شناسی و نیازسنجی قبل از تولید کتاب، توجه به تولید متوازن قالب‌های مختلف ادبی، نسبت تالیف و ترجمه، کیفیت تصاویر و چاپ کتاب‌ها، شمارگان کتاب‌ها با توجه به نیاز جامعه‌ی مخاطب و اهمیت دریافت بازخورد از کتابخانه‌ها، کارشناسان، مربیان، اعضا و مخاطبان پس از تولید و انتشار کتاب‌ها گفت‌وگو خواهد شد.

از آن‌جا که این نشست سخنران‌محور نیست، همه‌ی اعضای شرکت کننده در آن می‌توانند در مباحث مطرح شده، مشارکت داشته باشند.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست از طریق فضای مجازی، می‌توانند در اسکای روم به نشانی Livekpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون واقع شده است.

نشست گفت‌وگومحور «اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید کتاب کودک»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =