ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهدای خدمت در مراکز کانون آذربایجان شرقی

ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در بزرگداشت شهدای خدمت با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این برنامه‌ها در حالی برگزار می‌شود که مراکز کانون در شهادت جانسوز رئیس جمهور جهادگر و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهان عزیز شان حال و هوایی ویژه‌ای دارند.

در همین راستا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فضاسازی خاص در اندوه از دست دادن جمعی از خدمتگزاران خود به سوگ نشسته‌اند و برنامه‌های ویژه‌ای را در معرفی خدمات و تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور شهید و یاران و همراهان عزیزشان به ویژه شهید والا مقام، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مهربان و مردمی تبریز حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار جوان و جهادگر استان شهید مالک رحمتی برگزار می‌کنند. معرفی شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه تلاشگر و انقلابی نیز از ویژه برنامه‌هایی است که به همین مناسبت اجرا می‌شود.

این برنامه‌ها در بناب، عجب شیر، هشترود، میانه، بستان آباد، ملکان، آذرشهر، شبستر، مرند، ورزقان، کلیبر، سراب، اهر و مراکز کانون در تبریز با حضور کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری در حال برگزاری است.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =