خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی شاخصی مهم در سنجش تراز مسئولان شد

مدیرکل کانون استان اردبیل در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و شهدای دانش‌آموز آلنی مشگین‌شهر گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور شهید شاخصی مهم در سنجش تراز مدیران و مسئولان این نظام به یادگار ماند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با گرامیداشت حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور شهید، همراهان ایشان و شهدای دانش‌آموز شهر آلنی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان، اعضای شورای شهر آلنی، جمعی از مسئولان، اعضا و اولیای آن‌ها در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی سه کانون مشگین‌شهر برگزار شد.

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی شاخصی مهم در سنجش تراز مسئولان شد

در این مراسم که روز شنبه پنجم خردادماه سال ۱۴۰۳ برپا شد، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی در راستای استقلال و اقتدار کشور و گره‌گشایی از مشکلات مردم مدیری عمل‌گرا بود و در همین میدان عمل نیز جان خود را  در راه خدمت به انقلاب و ملت فدا کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه شهید رئیسی مصداق عینی از مدیری جهادی در تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور شهید به‌عنوان شاخصی مهم در سنجش تراز مدیران و مسئولان این نظام به یادگار ماند.

وی تصریح کرد: برای ما خدمتگزاران مردمی که مسئولیتی در حوزه‌های مختلف را به عهده گرفتیم، ساده زیستی و منش حضرت آیت‌الله ریسی در میدان‌داری و خدمات بی‌منت به ملت ایران، الگویی بی‌بدیل است.

ملک‌زاده فرد در ادامه سخنان خود به نقش حلقه‌های میانی در پویایی نهادها و سازمان‌ها اشاره‌کرده و گفت: کانون پرورش فکری استان تفاهم و همگرایی با حلقه‌های میانی را جزء اولویت‌های مهم در سیاست‌های راهبردی خود قرار داده و ما نیز از حضور تعامل و ارتباط با این گروه‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی شاخصی مهم در سنجش تراز مسئولان شد

یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر هم با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همرهان ایشان در سانحه‌ی سقوط بالگرد، شهدای انقلاب اسلامی را الگویی برای استقلال و سربلندی ایران توصیف کرد.

وی در ادامه با تأکید بر نقش مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزش مفاهیم و مهارت‌های زندگی، خواستار همکاری نهادهای مردمی و حلقه‌های میانی با کانون شد.

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی شاخصی مهم در سنجش تراز مسئولان شد

شعرخوانی و پخش کلیپ در سوگ شهدای خدمت، اجرای سرود و نمایش با محوریت شهدای دانش‌آموز و نمایش فعالیت‌های مرکز در قالب گزارش تصویری از بخش‌های اجراشده در این برنامه بود.

خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی شاخصی مهم در سنجش تراز مسئولان شد

گفتنی است در پایان با تقدیر از مدیران و آموزگاران همکار در اجرای طرح کانون مدرسه، حاضران در برنامه از نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری اعضا نیز بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =