کد خبر: 340537
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
«همه بگید سیب» در مجتمع جم سنتر

نمایش «همه بگید سیب» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع جم سنتر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش در امتداد طرح تناوبی تئاتر بر روی صحنه مجتمع جم سنتر اجرا می‌شود.

نمایش «همه بگید سیب» یک نمایش عروسکی است و در خلاصه آن آمده است: زرافه کوچولو برای اولین بار به همراه خانواده‌اش به جنگل زیبایی سفر می‌کند. حیوانات جنگل هم که خبر آمدن‌شان را از موش‌های کور شنیدند، جنگل را تزئین کرده و بی‌صبرانه منتظر آمدن‌شان هستند. حالا زرافه کوچولو دوستان تازه‌ای پیدا کرده و حاضر است برای خوشحالی‌شان هر کاری انجام بدهد. دوستان تازه‌اش میمون کوچولو، فیل کوچولو و خارپشت کوچولو پیشنهادهای عجیبی به او می‌دهند اما زرافه نمی‌تواند به هیچ یک از پیشنهادها نه بگوید و این شروع ماجراست....

شراره طیار نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و سایر عوامل آن عبارتند از: طراح عروسک و صحنه: صبا قدیمی، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز: امیرحسین انصافی، بازی‌سازان: شراره طیار، امیرحسین انصافی، طراح پوستر، طراح لباس و ساخت عروسک: صبا قدیمی، ساخت دکور: عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور و صبا قدیمی، طراح نور: محمدرضا شاملو، روابط عمومی و تبلیغات: گروه چراغ خواب.

«همه بگید سیب» در مجتمع جم سنتر

نمایش «همه بگید سیب» آبان و آذر  ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله اجرا شده بود که با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان روبه‌رو شد.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود. نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و مراکز استان‌ها و یا بر روی تریلر تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف به روی صحنه می‌رود.

نمایش «همه بگید سیب» از روز ۹ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه‌ی هر هفته در سالن نمایش کافه تئاتر جم، مجتمع جم سنتر واقع در خیابان نیاوران، خیابان جماران اجرا می‌شود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی و تماس با شماره‌های ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ و ۰۹۳۷۲۸۵۸۹۹۸ امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین علاقه‌مندان به دیدن نمایش عروسکی «همه بگید سیب» می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =