برگزاری جلسه برنامه‌ریزی نکوداشت یاد شهدای خدمت با حضور حلقه‌های میانی

جلسه هم‌اندیشی برای برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای خدمت صبح روز یکشنبه ۷ خردادماه با حضور معاونان فرهنگی و اجتماعی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری قم جلسه هم‌اندیشی برای برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای خدمت صبح روز یکشنبه ۷ خردادماه با حضور نمایندگانی از حلقه‌های میانی در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه شهرزاد حدادپور سرپرست و معاون فرهنگی اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ضمن خیر مقدم به حاضران بر اهمیت پرداختن به موضوعات شهید و شهادت، جهاد، خدمت به مردم و اینکه کانون باید در حوزه کودک و نوجوان  به فعالیت‌های تبیینی با رویکرد شهدای خدمت بپردازد تاکید کرد. وی در ادامه برنامه‌های کانون قم را در این خصوص شرح داد. 

جلسه شورای فرهنگی با موضوع ویژه گرامیداشت یاد شهدای خدمت برگزار شد

علی طاعتی معاون اجتماعی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن تشکر از تشکیل این جلسه یاد و خاطرای شهدا به خصوص شهدای خدمت را گرامی‌داشت و شهادت آنان را تاییدی بر فعالیت‌های جمهوری اسلامی و مراسم با شکوه تشییع ایشان را مایه عزت دانست.  وی همچنین از همکاری و هم‌افزایی برای برگزاری مراسم یادبودی با محوریت کودکان و نوجوانان و شایسته و در شان شهدای بزرگوار استقبال کرد. 

محسن کریمی معاون فرهنگی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای دولت و هیئت همراه در خصوص بحث برنامه‌های فرهنگی متنوعی که در حال حاضر در حال اجراست سخن گفت و بر اهیمت حضور پررنگ تمامی گروه‌های سنی تاکید کرد. و با توجه به گروه سنی مخاطب این برنامه به بیان پیشنهاداتی مناسب کودکان و نوجوانان پرداخت. 

در این جلسه که با حضور کارشناسان کانون پرورش فکری قم برگزار شد،  زمان و کلیات برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای خدمت به تایید حاضران رسید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =