معرفی فعالیت های مجتمع کانون تبریز در شبکه استانی سهند در ایام تابستان

معرفی فعالیت های مجتمع کانون تبریز در شبکه استانی سهند در ایام تابستان، گروه کودک شبکه استانی سهند با حضور در مجتمع کانون تبریز فعالیت های این مرکز فرهنگی هنری در ایام تابستان را معرفی می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، یکی از انتظارات به حق خانواده ها از کانون،اطلاع رسانی به موقع برنامه ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری برای مشارکت فعال و گسترده  کودکان و نوجوانان‌ است.

در تداوم همکاری های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شبکه استانی سهند، گروه کودک این شبکه تلویزیونی با حضور در مجتمع کانون تبریز برخی از فعالیت ها و برنامه های این مرکز در فصل تابستان را برای مخاطبان خود معرفی کرد.

مصاحبه با اعضای ارشد و فعلی این مرکز فرهنگی هنری،معرفی کارگاه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی و معرفی کتاب های کانونی از جمله آیتم هایی بود که برای پخش از برنامه کودک و نوجوان شبکه استان ضبط شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال همکاری و تعاملات گسترده ای با صدا وسیمای آذربایجان شرقی دارد. تبیین و تشریح فعالیت های تابستانی مراکز کانون در قالب تهیه گزارش های رادیویی و تلویزیونی از جمله این همکاری هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت های متنوع و گسترده ای را برای تابستان امسال در نظر گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =