کد خبر: 340626
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
بازدید 154
ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری آغاز شد

مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ششم تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمان از ششم تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

بنابر این خبر، ۳۲ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و هفت مرکز فرهنگی‌هنری سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های حال خوش زندگی و علم و فناوری را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند.

همچنین، علاقه‌مندان ۷ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی‌هنری نزدیک محل سکونت‌شان از عناوین، زمان تشکیل و هزینه کارگاه‌ها مطلع و جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

این در حالی است، کتابخوانی، شعرخوانی، معرفی کتاب، بحث و نقد کتاب، قصه‌گویی، نقالی، شاهنامه‌خوانی، شناخت سرزمین، شناخت مفاخر، معرفی مشاغل، انواع کاردستی، نجوم، آشنایی با قرآن، داستان‌نویسی، شعرسرایی، خوانش متون ادبی، نوشتن خلاق، نقاشی، کلاژ، کاغذ و تا، سفالگری، عکاسی، صنایع دستی و هنرهای بومی، پویانمایی، فیلم‌سازی، نمایش خلاق و ... از جمله عناوین کارگاه‌های کانون پرورش فکری هستند.

بر همین اساس، فعالیت‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی در اوقات فراغت، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده محوری، جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون، دستیابی به چرخه موثر تربیتی پرورش فکری با ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی و خروج از کلاس‌ها و کارگاه‌های تک بعدی، بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر و... در سراسر کشور درحال برگزاری هستند.

نشانی و شماره تماس مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را در جداول زیر مشاهده بفرمایید.

ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های فصل تابستان کانون پرورش فکری آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =