کانون آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در اوقات فراغت معرفی شد

در مراسمی با حضور دکتر کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اوقات فراغت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در مراسمی که با حضور دکتر کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر یکانی معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری  و جمعی از مدیران کل نهادها و ادارات در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، ازکانون استان به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت سال ۱۴۰۲ معرفی گردید.

ساماندهی و رونق بخشی و اجرای شایسته برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت به ویژه برای کودکان و نوجوانان از جمله دلایل این انتخاب عنوان شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی را در سال ۱۴۰۲ با هدف کیفیت بخشی و غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار کرد.

اجرای مهرواره‌ها و جشنواره‌های فرهنگی،انتشار فراخوان‌های هنری و ادبی، برگزاری انجمن‌های تخصصی ویژه نوجوانان، حضور فعال در مناطق محروم و آسیب پذیر، تعاملات برون سازمانی با هدف ارتقاء فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان، اجرای شایسته برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی و فعالیت‌های مرتبط با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در راستای غنی‌سازی اوقات  فراغت برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =