کد خبر: 340654
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
بازدید 159
دیدار چهره به چهره‌ی مدیر کل کانون البرز و همشهریان در مصلی کرج

همشهریان عزیز کرجی می توانند روز جمعه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور در مصلی کرج از نزدیک با مدیر کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز دیدار و گفت‌وگو کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ویژه برنامه ی میز خدمت با هدف دیدار چهره به چهره و پیگیری مطالبات مردمی ازمسؤولان استانی، هر هفته با  حضور در حاشیه فریضه‌ی عبادی، سیاسی، نماز جمعه  در استان البرز برگزار می شود  و مسؤولان ارشد استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی شخصا پاسخگوی مطالبات مردمی و شنونده‌ی انتقادات و پیشنهادات آنان در مورد عملکرد دستگاه‌ه تحت مدیریت خود خواهند بود.

فردا جمعه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فری کودکان و نوجوانان البرز در کنار دیگر مسؤولان استان با حضور در مصلی بزرگ نماز جمعه‌ی کرج   پاسخگوی سوالات مخاطبان  و مراجعان خواهد بود.

همشهریان عزیزی که در مورد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و فعالیت‌های آن سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارند، می توانند دو ساعت قبل از آغاز نماز، با حضور در مصلی کرج ، با مدیر کل کاانون البرز دیدار و گفت‌وگو کنند.

گفتنی است مدیر کل کانون البرز هر هفته  درقالب برنامه‌ی "سه‌شنبه‌های مردمی"، در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در گلشهر ویلا، بلوار مصطفی خمینی، جنب بوستان پدر، پذیرای مراجعان هستند. 

این مقام مسئول همچنین به صورت مستمر در مراکز کانون استان نیز حضور یافته و از نزدیک با اعضا، مربیان و خانواده‌ها دیدار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =