کد خبر: 340732
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
بازدید 26
کانون پرورش فکری سمنان ۱۵۰ برنامه رصدی نجوم برنامه‌ریزی کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: انجام ۱۵۰ برنامه رصد عمومی و آموزشی در محوطه این نهاد و مناطق کویری استان سمنان برای سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی‌صفابین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۸۰ کلاس و کارگاه آموزشی نجوم امسال در ۱۵ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال افزون بر ۳۰۰ کودک و نوجوان از برنامه رصد عمومی ماه و آسمان به مناسبت هفته نجوم در مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: مربیان نجوم کانون مجرب و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش هستند و خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را با آسودگی خیال در دوره‌های تابستانی نام‌نویسی کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: نخستین، قوی‌ترین و علمی‌ترین مرکز نجوم در سمنان مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده و به زودی با تکمیل نهایی تجهیزات و مکان قابل‌قبول آن، راه‌اندازی می‌شود.

مزینانی صفابین اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان رویکردهای نوین در حوزه برگزاری کلاس‌های مختلف غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله در بخش‌های فرهنگی، علمی، ادبی، هنری و نجوم را در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: آموزش‌های حوزه نجوم از جمله اولویت‌هایی است که این اداره کل در مسیر آموزش کودکان و نوجوانان استان با اهتمام ویژه پیگیری می‌کند تا آینده‌سازان به صورت ویژه با مباحث علمی این حوزه آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: انجام ۱۵۰ برنامه رصد عمومی و آموزشی در محوطه این نهاد و مناطق کویری استان سمنان برای سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =