مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرند تهران گشایش یافت

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پرند در استان تهران با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و محلی روز ۹ خرداد ۱۴۰۳ گشایش یافت

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که به منظور افتتاح طرح‌های آماده بهره‌برداری در شهرستان پرند به این شهر سفر کرده بود در آیین گشایش مرکز فرهنگی‌هنری کانون نیز حضور یافت و از نزدیک با کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم گفت‌وگو کرد.

هم‌چنین امیرعلی عموزاده مدیرکل کانون استان تهران در آیین گشایش این مرکز گفت: این مرکز با زیربنای ۱۶۰ مترمربع در یک‌ونیم طبقه با مشارکت شرکت سهامی عمران و شهرداری شهر جدید پرند احداث شده است.

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرند تهران گشایش یافت

وی افزود: مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرند دارای سالن کتاب‌خانه با ۵هزار جلد کتاب و کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و... است و از ۱۲ خرداد ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها آغاز می‌شود.

عموزاده اضافه کرد: از این پس کودکان و نوجوانان شهرستان پرند در تمام طول سال می‌توانند از خدمات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... بهره‌مند شوند.

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرند در فاز ۶ شهر جنب بوستان صبا وقع شده است.

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرند تهران گشایش یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =