مصاحبه‌ مدیرکل کانون استان مرکزی با بخش خبری سیمای استان

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی نقش فعالیت ها و کارگاه های تابستانی در مراکز کانون به عنوان یک سکوی تربیتی برای کودکان و نوجوانان مهم دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی،احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی در گفتگو با بخش خبری سیمای استان مرکزی در روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ برنامه های کانون استان به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان پیش رو را تشریح کرد.

مدیرکل کانون استان مرکزی در خصوص آغاز کارگاه های تابستانی مراکز کانون در استان گفت: زنگ آغاز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ۲۰ خردادماه سال جاری با شعار «تابستونتو بساز» همزمان با سراسر کشور در مرکز شماره هفت داوران اراک به صدا در می‌آید.

منصوری افزود: سال گذشته ۷۸۵ کارگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و امسال پیش‌بینی می‌شود این کارگاه‌ها از یک هزار مورد عبور کند و این در حالی است که تاکنون ۱۷۲۴۳ عضو در کانون فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رده های سنی ۴ تا ۱۸ سال در ۶۰ فعالیت خلاصه شده است.

در ادامه اظهار داشت: ۵۱۰ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در ۴۴ مرکز ثابت و ۵ مرکز سیار و پستی در استان برای استفاده مخاطبان در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد.

وی به رویکرد ویژه کانون در تابستان امسال اشاره کرد و ادامه داد: ارتباط با خانواده‌ها و والدین انواع کارگاه‌های مشاوره در تابستان امسال  برای والدین نیز پیش‌بینی شده است.

منصوری گفت: استفاده از حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی، دیگر رویکرد کانون در استان مرکزی است.

در پایان احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی نقش فعالیت ها و کارگاه های تابستانی در مراکز کانون به عنوان یک سکوی تربیتی برای کودکان و نوجوانان مهم دانست .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =