اجرای طرح توسعه و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرند

در جلسه مشترک مدیر کل کانون و معاونان فرمانداری شهرستان ویژه مرند بر تسریع در اجرای طرح توسعه و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرند تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این جلسه با هدف تسریع در توسعه و تجهیز کانون مرند و افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های آن به عنوان یکی از مراکز فعال استان برگزار و طی آن در خصوص راه کارهای مربوط به این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

علی بینش مدیر کل کانون استان در این نشست با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرند یکی از مراکز فعال و پرمخاطب استان است تاکید کرد: بررسی‌های صورت گرفته حاکی از موفقیت کانون مرند در جذب و پایدارسازی کودکان و نوجوانان و استقبال مخاطبان از برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری است و این موضوع موجب شده است تا در خصوص توسعه این فعالیت‌ها و افزایش ظرفیت برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی هنری اقدامات جدی از ابتدای سال جاری صورت گیرد.

وی در عین حال تصریح کرد: خوشبختانه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهر مرند نیز در این زمینه عزم و همت مضاعفی داشته و توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان به شدت استقبال می‌کند. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین با اشاره به اینکه کانون مرند به عنوان یکی از مراکز الگوی تربیتی استان است تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش اعتبارات تملک و دارایی کمبود های موجود در تجهیز این مرکز فرهنگی هنری را برطرف نماییم.

در این دیدار که معاون اداری و مالی، مسئول حراست کانون استان و مربی مسئول مرکز مرند نیز حضور داشتند. معاون عمرانی و کوه کمری معاون اجتماعی و روستایی فرماندار مرند با قدردانی از تلاش و اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه و تجهیز کانون این شهرستان از حمایت فرمانداری ویژه مرند در این زمینه خبر داده و در عین حال تصریح کردند: با توجه به جمعیت دانش آموزی و استقبال خانواده‌ها از فعالیت‌های کانون، نیاز به راه اندازی مرکز شماره ۲ کانون در این شهرستان امری ضروری است و در این خصوص اقدامات موثری نیز توسط فرماندار شهرستان مرند صورت گرفته است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرند باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =