همکاری‌های مشترک کانون و صدا و سیما به صورت همه جانبه گسترش می‌یابد

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی به همراه معاونین خود از مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز بازدید و بر توسعه همه جانبه همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دکتر رضایی مدیر کل صدا و سیما که به همراه معاونین خود از مجتمع کانون تبریز بازدید کرد با تاکید بر ارزش و اهمیت کار کانون تصریح کرد: ارزش کار کانون همانند بنای یک ساختمان است که هرچه محکم‌تر و بهتر بنا گردد بهره‌وری آن بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کانون زیربنای فکری کودکان و نوجوانان را بنیان می‌نهد افزود: هرچه این هدف مهم بیشتر محقق شود به همان اندازه آینده کشورمان بهتر خواهد بود و هر اندازه به کانون در این زمینه کمک کنیم در واقع به بنای فکری کودکان و نوجوانان کمک کرده‌ایم.

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از مجتمع کانون تبریز و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این مرکز فرهنگی هنری تاکید کرد: فرهنگ پذیری کودکان و نوجوانان از همین اقدامات و فعالیت‌ها نشات می‌گیرد و صدا و سیما خود را موظف به انعکاس این برنامه‌ها می‌داند.

رضایی تولید برنامه‌های مشترک در حوزه کودک و نوجوان به ویژه تولیدات فاخر در زمینه سرود و انیمیشن را از اقداماتی عنوان کرد که کانون و صدا و سیما می‌توانند در این بخش همکاری‌های خود را افزایش دهند. وی نوآوری در ارائه مفاهیم تربیتی را در قالب برنامه‌های مشترک کانون و صدا و سیما برای کودکان و نوجوانان را از دیگر زمینه‌های همکاری عنوان کرد.

در این دیدار که معاونان و جمعی از مسئولان و مدیران صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند ، علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به سابقه ارزشمند همکاری‌های کانون و صدا و سیما توسعه این همکاری‌ها را زمینه افزایش مخاطبان فعالیت‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و در عین حال افزود: با وجود این همکاری و تعامل ارزشمند زمینه توسعه این تعاملات به شکل قابل ملاحظه‌ای وجود دارد وی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی،توسعه فعالیت‌هائی نظیر قصه گویی به عنوان یک ابزار فرهنگی تاثیرگذار و تولید برنامه‌های مشترک در این عرصه ها را از جمله زمینه‌های این همکاری برشمرد.

توجه ویژه به مخاطبان نوجوان و بهره‌مندی از ظرفیت نوجوانان خلاق و توانمند در ساخت برنامه‌های مشترک تلویزیونی از دیگر نکاتی بود که مدیر کل کانون استان مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه معاونان فرهنگی ،اداری و مالی و مسئول حراست استان نیز حضور داشتند و نسبت به تشکیل تیم کارشناسی کانون و صدا و سیما برای پیگیری مصوبات تاکید شد.

گفتنی است پیش از این جلسه، مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به همراه معاونان خود از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید و در هر بخش توضیحات لازم در خصوص فعالیت و کارهای این مراکز فرهنگی هنری توسط مربیان مسئول آن ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =