بررسی اضطراب و تمرکز کودکان و نوجوانان مراکز کانون کرمانشاه

همراه با آغاز فصل تابستان بررسی اضطراب و تمرکز کودکان و نوجوانان مراکز کانون کرمانشاه، با همکاری حلقه‌های میانی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، بررسی اضطراب و تمرکز کودکان و نوجوانان مراکز کانون کرمانشاه، همراه با آغاز فصل تابستان، با همکاری حلقه‌های میانی صورت می‌گیرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: ارتباط با حلقه‌های میانی یک فرصت ویژه برای تعالی بیشتر فعالیت‌ها در کانون است و یکی از نیازهای ما رصد وضعیت کودکان و نوجوانان می‌باشد برای اینکه بتوانیم این عزیزان را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.
وی افزود: مراکز علمی و تخصصی حوزه‌ی مشاوره یکی از مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند به کمک کانون بیایند و با بررسی وضعیت کودکان و نوجوانان، در مقابله با آسیب‌های احتمالی در حوزه‌های مسائل روان‌شناختی، با راه‌کارهای تخصصی خود به آنها کمک کنند.
زنجانی تصریح کرد: در مذاکرات صورت گرفته با مراکز مشاوره‌ی تخصصی و با همکاری یکی از اساتید بنام استان کرمانشاه طی نشست‌های مختلف، مقرر گردید که به صورت رایگان در مرحله‌ی اول، کودکان و نوجوانان مراکز شهر کرمانشاه و در مرحله‌ی دوم، برخی از شهرستان‌ها، مورد ارزیابی علمی و تخصصی روان‌شناختی قرار بگیرند و نتایج آن در قالب یک کارنامه‌ در اختیار خانواده‌ی آنها و مراکز کانون گذاشته شود.
مدیرکل کانون استان خاطر نشان کرد: بر همین اساس اهتمام ما بر این است که به یاری خداوند، پایش سلامت روانی با محوریت اضطراب و تمرکز را در بین مراکز برقرار نماییم و حمایت از این مساله نیز توسط حلقه‌های میانی و خیرین صورت می‌پذیرد و ان‌شاءالله این طرح از با آغاز فصل تابستان و از اول تیر ماه ۱۴۰۳ بر اساس زمان‌بندی طراحی شده در مراکز شهر کرمانشاه پیاده‌سازی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =